فرصت های شغلی | دینگ
Bootstrap Image Preview

شرایط و قوانین استفاده از خدمات متنوع نرم افزار جامع دینگ برای کاربران

(شامل مسافران،رانندگان و مشتریان):

نرم افزار دینگ که توسط شرکت سهامی خاص نوآوران ارتباطات ادیب در تاریخ 23/01/1396 به شماره ثبت 508240 و شناسه ملی 14006700433 با نوآوری ها و خدماتی بسیار متنوع تر نسبت به سایر نرم افزار های موجود در بازار برای خدمت رسانی هر چه بهتر ، باکیفیت تر و جامع تر(جهت ارائه خدمات حمل و نقل) طراحی و ایجاد گردیده و تحت شرایط و ضوابط ذیل خدمات خود را در اختیار عموم مردم قرار می دهد:

  • این شرایط و ضوابط به عنوان یک قرارداد الزام‌آور بر روابط بین کاربران از یک سو و شرکت نوآوران ارتباطات ادیب از سوی دیگر حاکم خواهد بود. بر این اساس، ضروری است تمامی کاربران پیش از استفاده از خدمات ، این شرایط را به‌دقت مطالعه فرمایند. استفاده از این اپلیکیشن در تمامی موارد ارائه خدمات به منزله‌ی قبول تمامی شرایط ذیل است و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی در این خصوص را بلا اعتبار می‌‌نماید و مسئولیت ناشی از عدم رعایت قوانین و شرایط ذیل، متوجه کاربران خواهد بود.
  • کلیه قوانین و مقررات استفاده از خدمات نرم افزار دینگ، مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
  • ممکن است در طول زمان، شرایط و ضوابط استفاده از خدمات متنوع نرم افزار تغییر کند. که این تغییرات از طریق نرم افزاردینگ یا در قالب پیام کوتاه یا ایمیل و یا سایر رسانه های ارتباطی به کاربران محترم اطلاع رسانی خواهد شد. مسئولیت مطالعه و آگاهی از این تغییرات بر عهده کاربرا ن نرم افزار خواهد بود.
  • استفاده مجدد کاربر از خدمات نرم افزار دینگ بعد از اعمال تغییرات به منزله اعلام رضایت نسبت به شرایط جدید و قبول آن تلقی می گردد.

۱- خدمات ارائه شده در نرم افزار دینگ:

  • تعاریف و اصطلاحات:

اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:

  • ۱-۱: مسافر: افرادی که در برنامۀ مسافران به منظور ارسال درخواست سفر یا ارسال بار و یا وسایل و اشیاء دیگر ثبت‌نام کرده‌اند.
  • ۲-۱:راننده: افرادی که در برنامۀ رانندگان به منظور دریافت درخواست سفر یا ارسال بار و یا اشیاء دیگر در سرویس حمل و نقل ثبت‌نام کرده‌اند.
  • ۳-۱: کاربر: شخصی است که با استفاده از فناوری های ارتباطی و اتصال به اینترنت به اپلیکیشن متصل است و از خدمات نرم افزاری دینگ بهره مند می‌شود.
  • ۴-۱: کاربران: شامل مسافران ، رانندگان و یا مشتریان می باشند.
  • ۵-۱- حساب کاربری: حسابی است که افراد برای استفاده از سرویس در نرم‌افزار ایجاد کرده‌اند.
  • ۶-۱: اعتبار: مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود جهت استفاده از سرویس ذخیره کرده اند.
  • ۷-۱: اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران(مسافران، رانندگان ومشتریان) در اختیار قرار داده می‌شود اعم از شماره تماس، محل و موقعیت مکانی کاربران ،پست الکترونیکی و غیره.
  • ۸-۱: دینگ: خدماتی که شرکت سهامی خاص نوآوران ارتباطات ادیب در قالب نرم افزار دینگ ارائه می دهد.
  • ۹-۱:شرکت: شرکت سهامی خاص نوآوران ارتباطات ادیب

الف: خدمات جا به جایی و حمل و نقل مسافر با خودروی سواری و ون:

شرکت نوآوران ارتباطات ادیب خدمات حمل و نقلی ارائه نمی کند بلکه به عنوان واسطه و پل ارتباطی میان مسافران و رانندگان قرار می گیرد و با استفاده از فرمول های محاسبه قیمت ، قیمتی منصفانه را برای سفر ها در نظر می گیرد و حمل و نقل مسافران را تا حد امکان تسهیل می نماید.

  • در نرم افزار دینگ، راننده میان پذیرش درخواست سفر یا رد آن مخیر است و مسافر نیز پس از ارسال درخواست سفر و مشخص شدن راننده می‌‌تواند از درخواست خود انصراف دهد. بدین‌ وصف، هر سفری که در قالب این برنامه‌ی نرم‌افزاری صورت می‌‌گیرد یک قرارداد مستقل فی‌مابین راننده و مسافر است و شرکت تنها زمینه‌ی انعقاد این قرارداد را میان مسافران و رانندگان در هر سفر مهیا می‌‌کند.
  • شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی - اعم از حقوقی و کیفری - در قبال اتفاقات حین سفر در مقابل کاربران و اشخاص ثالث نخواهد داشت.

ب: خدمات جا به جایی و ارسال بار متعارف با وسیله نقلیه موتوری:

همانند بند الف شرکت نوآوران ارتباطات ادیب تنها در جهت تسهیل حمل و نقل ، ارسال و جا به جایی بار توسط وسایل نقلیه موتوری عمل کرده و تمامی تلاش خود را در جهت ارائه خدماتی با کیفیت به کار می گیرد.

  • حداکثر میزان وزن بار توسط وسایل حمل و نقل موتوری ۳۰ کیلوگرم می باشد و بیشتر از سقف اعلام شده توسط وسایل نقلیه موتوری جابه جا نخواهد شد و درخواست کنندگان می توانند برای حمل بار های خود با تناژ بالا از وسایل نقلیه باری که در نرم افزار به طور جداگانه در نظر گرفته شده است استفاده نمایند.
  • بر اساس قوانین شرکت و با هدف ایجاد بستری امن برای جابجایی مرسولات، شرکت این حق را برای همه رانندگان خود قائل است که می توانند مرسولات بیش از ۳۰ کیلوگرم و اندازه بیشتر از ۴۵*۴۵*۴۵ سانتیمتر را جابجا نکنند.
  • برای سفارش هایی که نیاز به احراز هویت تحویل گیرنده بسته باشد، لازم است فرستنده در قسمت توضیحات این موضوع را متذکر شود. در غیر این صورت شرکت مسئولیتی در قبال احراز هویت تحویل گیرنده بسته در آدرس اعلام شده ندارد.
  • شرکت در قبال محتوای غیر قابل رویت بسته ها هیچ مسئولیتی ندارد و هر گونه مسئولیت ناشی از ارسال بسته های حاوی اقلام مغایر با قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران ، بر عهده فرستنده بسته خواهد بود و پاسخگویی در قبال آن در کلیه مراجع اداری، انتظامی و قضایی مستقیما بر عهده فرستنده بسته می باشد.

*نحوه اطلاع از پیگیری ارسال مرسوله:

  • شرکت جهت آگاهی مشتریان از وضعیت سفارش خود، موقعیت موتور سوار و بسته را بر روی نقشه به صورت آنلاین برای فرستنده ارسال می نماید.
  • شرکت هیچگونه مسولیتی اعم از حقوقی و کیفری در قبال اتفاقات حین سفر، انتقال بار و وسایل نسبت به کاربران و دیگر اشخاص را نخواهد داشت.

پ: خدمات جا به جایی و انتقال بار از طریق وسایل نقلیه باری اعم از وانت، خاور و غیره:

همانند قسمت الف شرکت نوآوران ارتباطات ادیب تنها در جهت تسهیل ارسال و جا به جایی بار توسط وسایل نقلیه باری اعم از وانت ، خاور و غیره عمل کرده و تمامی تلاش خود را در جهت ارائه خدماتی با کیفیت به کار می گیرد.

  • حداکثر میزان وزن بار برای جابه‌جایی بنا به توافق مشتری و راننده خواهد بود و درخواست کنندگان می توانند باتوجه به میزان حجم باری که قصد دارند جابه‌جا و انتقال دهند وسیله نقلیه مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  • برای سفارش هایی که نیاز به احراز هویت تحویل گیرنده بسته باشد، لازم است فرستنده در قسمت توضیحات این موضوع را متذکر شود. در غیر این صورت شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال احراز هویت تحویل گیرنده بسته در آدرس اعلام شده ندارد.
  • شرکت در قبال محتوای غیر قابل رویت بسته ها، هیچگونه مسئولیتی ندارد و هر گونه مسئولیت ناشی از ارسال بسته های حاوی اقلام مغایر با قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران، بر عهده فرستنده بسته خواهد بود و پاسخگویی در قبال آن در کلیه مراجع اداری ، انتظامی و قضایی مستقیما بر عهده فرستنده بسته می باشد.
  • شرکت هیچگونه مسولیتی اعم از حقوقی و کیفری در قبال اتفاقات حین سفر و انتقال بار و وسایل نسبت به کاربران و دیگر اشخاص را نخواهد داشت.

۲ - حساب کاربری

  • ۱-۲- کاربر با ثبت نام در نرم افزار دینگ در گام اول می‌پذیرد که قوانین و مقررات شرکت را به صورت کامل مطالعه و پذیرفته است.
  • ۲-۲- برای استفاده از نرم افزار لازم است که هر کاربر یک حساب کاربری در نرم افزار ایجاد نماید. برای ایجاد حساب کاربری رعایت شرایط زیر الزامی است:
  • ۱-۲-۲: تنها افرادی که بیش از ۱۸ سال(هجری شمسی) سن و واجد اهلیت قانونی باشند می‌توانند اقدام به ساخت حساب کاربری در نرم افزار کنند. افراد زیر ۱۸ سال می بایست تحت نظر والدین یا قیم قانونی خود از خدمات نرم افزار دینگ استفاده نمایند.
  • ۲-۲-۲: برای استفاده از نرم افزار کاربر باید نام، نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه خود را در نرم‌افزار ثبت کند و فرم های مربوطه را به طور دقیق تکمیل نماید.
  • ۳-۲- کاربر می‌پذیرد اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و به‌ روز در اپلیکیشن و یا سایت وارد نماید.
  • ۴-۲- هر فرد تنها می‌تواند یک حساب کاربری به عنوان مسافر در اپلیکیشن ایجاد نماید.
  • ۵-۲- مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص(اعم از حقوقی و حقیقی) در نرم افزار دینگ صورت می گیرد به عهدۀ کاربر است. هرگونه تلاش و یا دسترسی جهت سو استفاده از حساب کاربری اشخاص به معنای دسترسی غیر مجاز تلقی شده و طبق ماده یک قانون جرائم رایانه ای (مصوب سال ۱۳۸۸ توسط مجلس شورای اسلامی ایران) ، قابل پیگرد قانونی خواهد بود.
  • ۶-۲- مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و کلمه عبور به عهدۀ کاربر است. در صورت مفقود یا سرقت اطلاعات حساب کاربری، کاربر موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام شده و می‌شود به عهدۀ کاربر خواهد بود.
  • ۲-۷: هر گونه ضعف امنیتی از سوی کاربر ، صرفا متوجه کاربر خواهد بود لیکن این شرکت تمامی تلاش خود را جهت حفظ امنیت و محرمانگی اطلاعات کاربران انجام خواهد داد و حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران از جمله اصول اساسی و مهم برای شرکت بشمار می رود. اطلاعات شخصی در سرور امن ذخیره خواهد شد. شرکت اطلاعات شخصی و محرمانه کاربران را جزء لاینفک حقوق شهروندی می داند لذا اطلاعات کاربران به هیچ عنوان در اختیار شخص سومی قرار نخواهد گرفت . مگر در مواردی که قانون، ارائه به مراجع ذی صلاح قانونی را مجاز شمرده باشد.
  • ۸-۲: کاربر حق ندارد به اشخاص حقیقی و یا حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به فرد یا شرکت دیگری منتقل کند.
  • ۹-۲- در شرایط خاصی ممکن است از کاربر برای استفاده از سرویس، درخواست احراز هویت شود، در چنین شرایطی اگر کاربر اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهد، شرکت می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود نموده و از ارائۀ سرویس به کاربر خودداری نماید.
  • ۱۰-۲:صحت اطلاعات ارائه شده در نرم افزار به عهده کاربر می باشد و این اطلاعات مبنای اصل در ارائه خدمات بوده و چنانچه خلفی در خدمات به علت نقص اطلاعات ارائه شده توسط کاربر صورت پذیرد، شرکت هیچگونه مسولیتی در خصوص خدمات ارائه شده نداشته و کاربر مسئول خسارت وارده به اسم شرکت را عهده دار می باشد.

۳- هزینه‌‌های استفاده از خدمات و نحوه‌ی پرداخت آن:

  • ۳-۱: اولین قدم ثبت درخواست پس از اعلام مقصد مورد نظر ، اعلام هزینه مسیر است. بدین ترتیب همواره امکان استعلام هزینه مسیر بدون این که درخواستی ثبت شود برای مشتریان فراهم خواهد بود. در صورتیکه در قسمت حمل و نقل موتوری و باری ارزش بسته در هنگام ثبت سفارش اظهار شده باشد، پوشش بیمه متناسب با ارزش اظهار شده، ضریب امنیت جابجایی را در بروز حوادث قهریه تضمین می کند. هزینه بیمه برای جا به جایی توسط موتورسواران برای بسته هایی با ارزش تا یک میلیون ريال رایگان و برای بسته های با ارزش بیش از این مبلغ، هزینه بیمه ای معادل ۲% ارزش اظهار شده بسته تعلق خواهد گرفت.
  • همچنین هزینه بیمه برای جا به جایی بار توسط وسایل نقلیه دیگر اعم از وانت ها، خاور و غیره برای بارهایی با ارزش تا پنج میلیون ريال رایگان و برای بارهای با ارزش بیش از این مبلغ، هزینه بیمه ای معادل دو درصد ارزش اظهار شده بار، تعلق خواهد گرفت.
  • ۳-۲: بدیهی ایست که استفاده از اپلیکیشن تنها با استفاده از متصل شدن به اینترنت امکان پذیر خواهد بود و لذا کاربران می بایست در این خصوص اقدامات لازم را پیش بینی کرده و هزینه های مربوط به آن را شخصا پرداخت نمایند.
  • ۳-۳: هزینه سفر ،انتقال وجا به جایی بار توسط نرم افزار به مسافران و اشخاص خواهان جا به جایی بار اعلام می گردد .
  • ۳-۴: کاربر می‌پذیرد هزینۀ سرویس که از طرف شرکت مشخص می‌شود را بپذیرد و پس از استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینۀ سرویس نمی‌تواند داشته باشد.
  • ۳-۵: هزینه خدمات ارائه شده با توجه به متنوع بودن خدمات ارائه شده از طرف شرکت و با توجه به درخواست مسافر و اشخاص نسبت به خدمات خواهان دریافت آن متفاوت بوده علاوه بر این با توجه به زمان درخواست سفر (ساعات مختلف یا روزهای هفته)، مبدأ و مقصد سفر و دیگر عوامل مؤثر هزینه اعلامی از طرف نرم افزار متفاوت خواهد بود.
  • ۳-۶: هزینه‌ی سفر که در هنگام درخواست برای مسافر واشخاص خواهان خدمات دیگر نرم افزار نمایش داده می‌‌شود ایجاد هر تغییری در شرایط سفر از سوی مسافر، از قبیل درخواست تغییر مبدأ، مقصد و مسیر سفر یا درخواست توقف در طی مسیر و مانند آن، مشمول هزینه اضافی خواهد بود و شرکت را مجاز خواهد کرد که بر طبق موازین قیمت‌گذاری خود قیمت تعیین‌شده را تغییر دهد. در سایر موارد قیمت تعیین‌شده غیر قابل تغییر خواهد شد.
  • ۳-۷: پرداخت هزینۀ سرویس از طریق روش‌هایی که توسط شرکت مشخص می‌شود، می تواند صورت گیرد. این روش‌ها عبارتنداز: ۱- پرداخت نقدی به راننده ۲- پرداخت اعتباری درون برنامه ۳- پرداخت اینترنتی جهت افزایش اعتبار
  • ۳-۷-۱: در صورتی که مسافر، مایل به پرداخت اینترنتی هزینه سفر و یا جا به جایی بار و یا کالا باشد، می‌بایست با پرداخت وجه مورد نظر خود از طریق درگاه‌های بانکی پرداخت اینترنتی، اعتبار حساب کاربری خود را شارژ نماید.
  • ۳-۷-۲: در پرداخت نقدی نیز هزینه سفر و یا جا به جایی بار و یا کالا ، می بایست در انتها سفر به راننده پرداخت گردد.
  • ۳-۸: مسافر می‌پذیرد هر گونه تخریبی که در خودروی راننده در نتیجه استفاده از سرویس با حساب کاربری وی ایجاد شود، مسئولیت تامین هزینه‌های مربوط به تعمیر، شست و شو و غیره به عهده وی خواهد بود. در چنین مواردی شرکت حق دارد این هزینه‌ها را از اعتبار موجود در حساب افراد کسر یا از وی وصول نماید.

***پرداخت خسارت های ناشی از حمل و نقل و جا به جایی با وسایل نقلیه موتوری و باری***

  • ۳-۹: شرکت در قبال پرداخت خسارت برای بسته هایی که ارزش آن ها اظهار نشده باشد هیچ مسئولیتی ندارد.
  • ۳-۱۰: چنانچه بسته مورد اشاره به طور کامل از بین رفته باشد، معادل ارزش اظهار شده بسته در هنگام ثبت سفارش خسارت پرداخت خواهد شد، در غیر این صورت اگر خسارت جزئی باشد، پرداخت خسارت متناسب با آسیب وارد شده خواهد بود.
  • ۳-۱۱: پرداخت خسارت فقط در قبال احراز آسیب فیزیکی به کالا امکان پذیر است وشرکت در قبال اشکالات یا خرابی های ذاتی کالا که ارتباط آن ها با خسارت فیزیکی (ضربه خوردگی، آب دیدگی، و شکستگی) احراز نشود، هیچ مسئولیتی ندارد
  • ۳-۱۲: پرداخت خسارت به بسته هایی که محتوای آن ها قابل رویت نیستند، فقط در صورت وجود علائم ضربه و آسیب فیزیکی به بسته بندی آن قابل پرداخت است ، مگر این که محتوای بسته به رویت تحویل گیرنده شرکت رسیده باشد و رسید گواهی صحت فیزیکی کالا از ایشان دریافت شده باشد.
  • ۳-۱۳: شرکت در قبال پرداخت خسارت به بسته های نامتعارف برای حمل با موتورسیکلت، وانت و خاور و غیره که توسط فرستنده به نحو مناسب بسته بندی نشده باشند و یا کالاهایی که حمل با هر کدام از وسایل نقلیه اعلام شده روش مناسب جابجایی آن ها نباشد، هیچ تعهدی بر عهده ندارد.
  • ۳-۱۴:پرداخت هرگونه خسارت وارد شده به بسته های ارسالی، منوط به اعلام خسارت در زمان تحویل بسته است. گیرنده مرسوله باید بسته ارسالی را در زمان دریافت بررسی و سپس امضای دریافت مرسوله را بر روی اپلیکیشن ثبت کند. بعد از دریافت امضا شرکت هیچ مسئولیتی در قبال اعلام خسارت بر عهده ندارد.

۴-مسئولیت شرکت در قبال استفاده کنندگان از نرم افزار:

  • ۴-۱: شرکت با استفاده از تمام امکانات خود از جمله واحدهای خدمات مشتریان ۲۴ ساعته، واحد صدای مشتریان و غیره تمامی تلاش خود را جهت رضایت کاربران، رفع اختلافات ایجاد شده به صورت کاملا مسالمت آمیز در زمان ارائه و استفادۀ خدمات شرکت بکار گیرد.
  • شرکت با استفاده از نظارت‌های خود تلاش می‌کند سرویس با کیفیت به کاربران، سلامت خودرو، سلامت وسایل دریافتی از اشخاص و زمان ارائۀ سرویس و . . . را روز به روز افزایش دهد و رضایت کامل استفاده کنندگان را جلب نماید.
  • ۴-۳: شرکت متعهد به حفظ و حراست از اطلاعاتی است که در نتیجه‌ی استفاده‌ي کاربران از خدمات شرکت در نرم‌افزار ثبت و ذخیره می‌‌شود. این اطلاعات به‌شرح زیر است:

  • اطلاعاتی که کاربر به‌صورت مستقیم در فرم مشخصات ثبت‌نام (نام، نام خانوادگی، شماره‌ی ملی، آدرس و شماره‌ی تلفن همراه)، درخواست سفر و ... در اختیار شرکت قرار می‌‌دهد.
  • اطلاعاتی که به‌طور غیرمستقیم و در نتیجه‌ی استفاده‌ی کاربر از خدمات نرم افزار در این برنامه ذخیره می‌‌شود؛
  • از جمله موقعیت مکانی مبدأ سفرهای کاربر، طول هر سفر، نشانی مقصد، هزینه‌ی سفر، تراکنش‌های مالی ، نوع و میزان حجم بار و نحوه انتقال و جا به جایی صورت‌گرفته و...

  • ۴-۴: چنانچه هر یک از کاربران شرکت در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می‌توانند شکایت خود را از طریق واحدهای خدمات مشتریان ۲۴ ساعته، صدای مشتریان و یا دیگر قسمت های موجود رسیدگی به شکایات مطرح و از طریق شرکت پیگیری نمایند وشرکت تمام تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات به عمل خواهد آورد.
  • ۴-۵: در صورت بروز هرگونه مشکلات مالی مربوط به پرداخت کرایه سفرها مسئولیت آن بر عهده شرکت می باشد.
  • ۴-۶: نظر به این‌که شرکت تنها خدمات نرم‌افزاری ارائه می‌‌دهد ، شرکت هیچ‌گونه تضمینی در خصوص کیفیت خودرو، سلامت فنی آن، صلاحیت و مهارت رانندگان، زمان دریافت خدمات و کیفیت سرویسی که راننده به مسافر ارائه می‌‌دهد نخواهد داشت.
  • ۴-۷: شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در خصوص عملکرد اشخاص ثالث که ممکن است موجب به وجود آمدن نقص یا اشکال و ایرادی در حساب کاربری کاربر گردد نخواهد داشت.

۵- مسئولیت کاربران در قبال استفاده از خدمات شرکت و نرم افزار:

  • ۵-۱: مسئولیت همۀ اقدامات و افعال کاربران مسافر ، اشخاص درگیر و راننده که ناشی از عدم رعایت قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی (ارتکاب جرم در هنگام سفر) و قوانین مدنی (ورود خسارت به اموال کاربر) باشد، برعهدۀ شخص متخلف بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت.
  • شرکت می‌تواند ضمن غیر فعال کردن فعالیت شخص متخلف، از طریق مراجع ذی صلاح اقدامات قانونی را برای ایشان در نظر خواهد گرفت.
  • ۵-۲: هر گونه اقدام و عمل غیر متعارف از سوی کاربران که منجر به ورود خسارت به شهرت تجاری، نام و اعتبار شرکت شود، شرکت حق غیر فعال نمودن حساب کاربر و اقدام قانونی علیه وی را جهت مطالبه خسارت و احقاق حقوق قانونی خود خواهد داشت.
  • ۵-۳: کاربر راننده در هرسطحی اعم از سواری، ون، باری، خاور، موتوری و غیره متعهد می شوند به وظیفه محوله و خواسته کاربر به نحوه احسنت پاسخ داده و در صدد افزایش رضایت مندی مشتری برآیند.
  • ۵-۴: مسئولیت رعایت قوانین حمل و نقل و راهنمایی و رانندگی از جمله عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی و حفظ سلامت خودرو توسط رانندگانی که در دینگ فعالیت می نمایند، برعهدۀ کاربران راننده است.

  • رانندگان وسایل نقلیه باری اعم از خاور و موتوری که وسایل، کالا و دیگر اشیاء اشخاص را که برای جا به جایی تحویل گرفته اند، باید تمام تلاش خود را بکارگیرند تا در صحت و سلامت کامل، وسایل و اشیایی را که از مبدا دریافت نموده اند به مقصد مورد نظر برسانند.

  • ۵-۵: کاربر می‌‌پذیرد که قرارداد حاضر یک قرارداد قابل رجوع و جایز از سوی شرکت است و شرکت می‌‌تواند هر زمان تنها با صلاحدید خود و بدون نیاز به تدارک هیچ‌گونه دلیلی، یک حساب کاربری را مسدود نماید و مانع استفاده‌ی کاربر از خدمات شرکت گردد.
  • ۵-۶: کاربر می‌پذیرد هیچوقت درخواست استفاده از خدمات شرکت را از طریق نرم افزار ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از سرویس را داشته باشد. کاربر مسافر اگر پس از ارسال درخواست سفر و پذیرش درخواست توسط یک راننده، درخواست را لغو کند، یا در مکان مشخص شده به عنوان مبدا سفر در زمان مشخص حضور پیدا نکند و کاربر راننده اگر پس از قبول یک درخواست، درخواست را لغو کند یا پس از پذیرش درخواست در مکان مشخص شده به عنوان مبدا سفر حضور پیدا نکند شرکت می تواند به علت عدم رعایت مقررات با فرد خاطی برخورد نموده و حساب کاربری وی را مسدود نماید.
  • ۵-۷: کاربر توافق می نماید جهت مبادلۀ آسان اطلاعات، همۀ تغییرات و الحاقیه‌های قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیه‌های مربوط به شرکت، از طریق سیستم رایانه‌ای شرکت بعمل آید و کاربر ضمن پذیرش اطلاع از شرط و روند اجرایی آن موافقت خود را نسبت به اعمال شرط مذکور اعلام می نماید.
  • ۵-۸: مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربر برعهدۀ کاربر بوده و کاربر ضمن پذیرش این مسئولیت، همۀ داده پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام‌های ارسال شده از ناحیۀ نامبرده غیر قابل استماع و مردود است.
  • ۵-۹: کاربر می پذیرد هر گونه رویه، اَشکال و عبارات، مبین تائید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیام های صادره از طرف شرکت به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب میشود و هر گونه ادعایی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است.
  • ۵-۱۰:کاربر با عضویت در سرویس شرکت قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سیستم رایانه‌ای و الکترونیکی اعلام می نماید.

۶- تعهدات معنوی افراد خواهان دریافت خدمات:

  • ۶-۱: مسافر تعهد می‌‌نماید از حمل و ارسال کالاهای ممنوعه بر اساس شرع مقدس اسلام و به موجب قانون نظام جمهوری اسلامی ایران نظیر مشروبات الکلی، مواد مخدر، اسلحه، وسایل قمار و امثال آن در طول سفر اجتناب نماید. درخواست ارسال هر یک از این کالاها مشمول حکم این ماده خواهد بود.
  • ۶-۲: مسافر در طول سفر ملزم به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران از هر نظر است و در نتیجه رعایت مقررات مربوط از جمله رعایت حجاب برای بانوان یا ممنوعیت نگهداری برخی حیوانات خانگی در خودرو برای مسافر الزامی است.
  • ۶-۳: مسافر و یا شخصی که قصد جا به جایی کالا یا وسیله و غیره را دارد موظف است هزینه‌ی سفر و یا هزینه جا به جایی و انتقال را طبق بند ۲ این قرارداد که توسط نرم‌افزارها تعیین می‌‌گردد، به یکی از طرق پیش‌بینی‌شده در آن ماده پرداخت نماید. در صورتی که مسافر به هر علت - از جمله به‌خاطر اشکالات فنی، ارتباطی، قطع شبکه‌ی تلفن همراه، بروز نقص در نرم‌افزار و ...  نتواند هزینه‌ی سفر را پرداخت کند، شرکت مجاز خواهد بود که این هزینه‌ را از اعتبار کاربر در نرم افزار کسر کند یا مبلغ آن را از نامبرده وصول نماید و مسافر نمی‌‌تواند نسبت به این اقدام اعتراضی داشته باشد.
  • ۶-۴: مسافر می‌‌پذیرد که اعتبار موجود در حساب کاربری متعلقه منحصرا جهت بهره‌گیری از خدماتی که در نرم افزار وجود دارد قابل استفاده است و حق مطالبه‌ی دریافت نقدی این وجوه را نخواهد داشت.

۷- اقدامات و اختیارات شرکت:

  • ۷-۱: شرکت در قطع ، محدود نمودن و یا لغو ارائه خدمات خود به کاربران ( مسافران ، رانندگان و مشتریان) مختار است.
  • ۷-۲: اگر بر اساس دلایل و شواهد قطعی به این شرکت ثابت شود که کاربران ( رانندگان ، مسافران و مشتریان) فعالیت هایی را جهت آسیب رساندن به شرکت انجام می دهند شرکت اختیار خواهد داشت که به صورت یک طرفه دسترسی و استفاده از خدمات توسط کاربر را قطع و در صورت بروز خسارت به مراجع ذی صلاح قضایی جمهوری اسلامی ایران معرفی نماید.
  • ۷-۳: شرکت خدمات خود را تنها طبق شروطی که در این قوانین و مقررات بیان شده ارائه می نماید و هیچ تضمین و شرط اضافی دیگر را نپذیرفته و تضمین نمی نماید.

۸- شرایط بار و وسایل همراه مسافر و همچنین بار و وسایل خواهان ارسال به محلی دیگر بشرح زیر است:

  • ۸-۱: وسایلی که مسافر نباید به همراه داشته باشد و نیز از ارسال آنها خودداری نماید عبارتند از : مواد منفجره، محترقه، مواد سمی، اسیدی، بیماری زا و بد بو، مایعات و جامدات آتش زا و سوختی، مواد و وسایل رادیواکتیو و امثال آن و همچنین سایر ادوات و وسایل غیر مجاز مطابق با قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • ۸-۲: وسایل همراه مسافر که قصد سفر با سواری را دارد باید متناسب با فضای داخل اتاق بوده به نحوی که متعارف محسوب و وزن و نوع آن متناسب با وزن و شرایطی باشد که از طرف کارخانۀ سازندۀ خودرو تعیین شده باشد.
  • ۸-۳: وسایلی که شخص مورد نظر در صدد ارسال آن به مکانی دیگر می باشد باید متناسب با بند یک قسمت (ب) و (پ) این قرارداد بوده و برای انواع وسایل نقلیه اعم از موتوری، باری و خاور به نحوی که متعارف محسوب و وزن و نوع آن متناسب با وزن و شرایطی باشد که از طرف کارخانۀ سازندۀ وسیله نقلیه و بند یک قسمت (ب) و (پ) تعیین شده باشد.
  • ۸-۴: بار غیر متعارف در وسیله نقلیه سواری و وسایل نقلیه باری و موتوری ، باری است که مسافر نباید در هر کدام از این وسایل نقلیه که مورد استفاده قرار می دهد همراه داشته باشد و باید حمل آن توسط وسیله نقلیه مجاز و مربوط به نوع آن کالا حمل و ارسال گردد.

۹- مرجع حل و فصل اختلاف در صورت بروز مشکل:

قانون حاکم بر این توافق نامه ،کلیه قوانین و مقررات کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد. در صورت بروز اختلاف طرفین تلاش خواهند کرد تا اختلاف خود را به‌صورت مسالمت‌آمیز و از راه گفت‌وگو حل‌و فصل نمایند. در صورت لاینحل ماندن مشکل ، طرفین در فرصت یک هفته ای با معرفی نماینده نسبت به برقراری جلسه جهت حل و فصل مشکل اقدام خواهند نمود. لیکن در صورت عدم حل مشکل ، قانون و رای نهایی محاکم قضایی جمهوری اسلامی ایران لازم الاجرا خواهد بود.

  • هدف و تمامی تلاش ما در این مجموعه تلاش برای جلب رضایت هر چه بیشتر مسافران و اشخاصی که قصد جا به جایی کالا یا وسایلی را دارند می باشد از این رو امید است با تلاش روز افزون و همکاری متقابل بین شرکت و کاربران بروز اختلافات احتمالی را به حداقل برسانیم.

با ما در تماس باشید

021-87746

ساعات کاری

روزهای شنبه تا چهارشنبه
ساعت 8:30 الی 19:30
و
روزهای پنج شنبه
ساعت 8:30 الی 14

آدرس

تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه حکیمی، پلاک 14 کد پستی: ۱۵۳۱۷۳۴۳۱۱